Handelsbetingelser
Bloome
Borgergade 15
7200 Grindsted
CVR nr.: 37 66 74 71
Telefon: 30 44 21 31
E-mail: info@bloome.dk
Bloome modtager betaling med kontanter og Mobilepay.
Der giver 14 dages fuld returret på varer købt i klinikken. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen. Returneringsomkostninger skal du selv afholde, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail info@bloome.dk hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte adressen.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.
VARENS STAND VED RETURNERING
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du ikke må åbne og prøve produktet.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi, og tages derfor ikke retur. Er der derimod et problem med varen, der først opdages ved åbning, bedes du venligst kontakte Bloome pr. mail info@bloome.dk for at finde en passende løsning.
Varen skal sendes tilbage i uåbnet original emballage
TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Fortryder du dit køb, får du naturligvis pengene retur for købet. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, bortset fra leveringsomkostninger, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vedhæft dine kortoplysninger i mailen ved fortrydelse af dit køb. Vi udbetaler beløbet til din konto senest 2 bankdage efter vi har modtaget varen retur.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Bloome
Borgergade 15
7200 Grindsted
Tlf: 30 44 21 31
E-mail: info@bloome.dk
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav eller uden omdeling.
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Bloome, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Bloome og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Ejeren af Bloome har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i Bloome: Shanthiiyaa Mahendiran
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Bloome har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@bloome.dk
På www.bloome.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser. Se hvordan du sletter dine cookies på webset.dk/ryd-cookies
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på www.bloome.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Bloome´s hjemmeside.
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: info@bloome.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)